Ürün İadesi Ürün İade Şartları
Ayıplı ürünler:
Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Ürün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir. Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 0232 712 10 50 numaralı telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.
Sipariş İptali
Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz talebinizi aynı gün saat 15:00’a kadar 0232 712 10 50 numaralı telefonumuzdan bize iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz yola çıkmış olursa bu durum size bildirilecek ve iade işlemleri gerekli olacaktır.
Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.
Ayıplı ürünler için iade ya da değişim tercihi mutlaka seçilmelidir.
İade edeceğiniz ürün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir.
Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir.
Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri aksi durumda yapılamamaktadır.
İade değişim Kargo Ücreti Konusu
İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünü göndermeden önce iade sebebinizi 0232 712 10 50 numaralı telefonumuzdan bize iletmeniz gerekmektedir. Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde karşı ödemeli gönderi teslim alınmaz.
İade Kapsam Dışı Ürünler
Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır:
Kapsam dışı ürünler:
• Wetsuit, maseratör gibi hijyenik gruba dahil ürünler
• Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar
• DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler
• Yıkanmış tekstil ürünleri
• Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
• Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.
Geri Ödeme Süresi
İadeniz öncellikle Satış Sonrası Hizmetler Servisi tarafından 3 gün içinde incelenir ve yukarıda belirtilen şartlara uygun olması durumunda geri ödeme süreci başlatılır. İnceleme sonrasında ürün bedelinin kredi kartınıza iadesi 7 gün içerisinde yapılmaktadır. Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu “bize ulaşın” sayfamızdan ya da 0232 712 10 50 numaralı telefonumuzdan bize iletiniz.
• Siparişinizde kullandığınız hediye çekleri iade işlemi sonrasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte hediye çekindeki kalan kullanım süresi kadar süre iptal işlemi sırasında yeniden başlayacaktır.
• Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynı taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.
• Arzu ederseniz ürün iadesini 1 yıl kullanım süreli http://www.tunayachting.com.tr/ alışveriş çeki olarak da tercih edebilirsiniz. Bu tercihinizi iade formunda belirtmeniz gereklidir.
Hasarlı Ürünler.
Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda:
• Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
• Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz:
• Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
• Boş ve temiz bir A4 kağıdına durumu detaylıca anlatan bir tutanak hazırlamanız gereklidir. Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte ad-soyad ve imza da yer almalıdır.
• 0232 712 10 50 numaralı telefonumuzdan bizi arayıp durumu bildirmeniz gerekmektedir.
Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.
PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.